CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 22, 2009

My Annual Dinner Part II

The Shows from "Nyah" ... sumer opereate u... atas bwh beb.. yg I x leh luper, masa we all sumer tgh make up kat changing room nyah2 ni tuko baju kat situ "NAKED" weii... kalu I ni jantan agaknyer dah lama they all tu kena terkam agaknye... cutting mmg cutting model arr.. cun giler... sib baik arr tiruan... Yg atas tu the Nyah tgh miming lgu aper ntah n mingle carik mangsa... dia akan pegi kat jantan yg dia suka n ambik tgn org tu n letak kat breast dia... I x nampak la, but that what they said. Not only that some kena tarik muka n letak kat breast they all ...Yg bwh ni Nyah tgh bwk lgu hindi kot... bersesuaian arr dgn skin tone dia kot... tp underarm out..

Ni pun x ingat dah lgu aper... but most they all nye costume very the sexy...




Ha... yg ni lak the guy..practical student cam kena raped arr on stage... I dun no wht to do .... seems too much kan to those yg x penah tgk.. for me its still ok coz they all not doing it in real.. acting jer..Eventhough my boss yg malay tu not really happy with this action... Erotic katanya..


Very the Lucah ke???

Ni lak aksi Indian style...

All the Nyahhh... 7 of them..


This want ... Naib Johan Futsal.... Asfaizal as d group leader...

This is best dress...from right ..1 n 2..


0 Pengomen Cute: