CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 6, 2008

Me Vs Adikz

Smlm g umah mak, anto drill yg Hubby pinjam. We all pinjam masa pindah umah last month. Bukan x nak anto tp Hubby x abis pakai lg. Jam dinding pun x gantong lg. Adikler sms ari sabtu cakap org tue tu dah tanyakan drill. Pastu sms kat adik OK n tanya dia biler bersaling tp senyap jer... Sepatutnye aki yg berkecil hati ngan dia... sbbnya dah berbulan aku x jumpa dia... dia pun xderlah bertanyakan khabar... last skali aku e-mail dia wish happy birthday... n luahkan perasaan sket... tp ok kot xderlah sampai kuar words yg x elok. And then masa klong bersalin... aku sms bg tau jer, tp x balas gak, at the end aku ni bodoh2 tepon dia n dia promise nak bwk mak dtg gak kebetulan uwan pun ada kat sana...
Mlm yg dinantikan tiba, hampeh x dtg pun ... aku ni penat2 lik keja dtg gak siap angkut lg my lil yg dedemam tu... Ada gaks org camni, pastu sket pun x tepon or anto sms.... tup2 klong ckp adik anto sms ckp x jadi dtg. Aku ni kalu dah berjanji ngan org seboleh-bolehnya mesti g gak... kalu x leh pun awal 2 dah bg tau... xderlah org ternanti-nanti... TIPAH TERTIPU LG sebenarnya, actually aku mmg dah tau peel adikz mmg camni.... x taulah leh termakan lak ckp dia kali ini.

Ngan kaklong pun aku terasa hati gaks, last week janji nak anto Stove cabinet( suruh own ler) tp hampeh prnat aku nunggu sampai ptg, at the end biler aku tepon .... own tido katanya. Aku ni ternanti-nanti ler kat umah.

Sampai ati they all wat aku camni, kalu kengkawan tu tahan lg... ni darah daging aku lak tu.
Sampai la ni aku memendam perasaan. Kaklong ada gak sms tanya, merajuk ke??? Aku reply BZ jer... padahal aku makan ati sebenarnya. susah sgt ke nak anto. kalu benda tu leh masuk dlm keta kecik aku dah lama aku sumbat, ni they all ada van pun susah, kalu ada hal lain xper, boleh maafkan ni x menempel kat umah jer..... entahlah. Wat masa ni aku xde rasa nak tepon sesaper pun. Masa aku ada problem pasal umah sewa tu pun, aku x tepon kaklong pun. kalu x tu dia lah tempat aku mengadu.... mencurah ati yg lara. Dr dia belum beranak lg aku dah mintak own antokan... ikutkan ati aku nak belu bru jer, bukan xde duitpun .....pikir2 balik cam membazir lak...

Dalam pala otak aku now, nat wat hal sendiri jer.... x nak pikir pe pe pun.... wat x tau sudah n LU PIKIR LAH SENDIRI bak kata Nabil raja lawak tu...

0 Pengomen Cute: