CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 2, 2008

My AIMS

Walaupun my aims nak dpt berat ideal within 3 months rasanya x akan tercapai.... tp ramai dah menegur yg my body has slim down, susut ler sket. Tu pun perangsang to myself tuk lebih berusaha sebenarnye. Rasa cam frust ler... duit dah byk melayang ...Mek pun take 8 months to loose 52kg... I bru jer 1 months n 11 days.. MESTI BOLEH... at least I already know how to ctrl my eating with proper diet. Love to eat vege n fruits... kalu makan oily foods tu very ltd n rasa bersalah sgt...

With this fasting months pula I will sleep early n wake up at 5am every day without fail. Kalu xde duit nak beli Jm5 ni pun I wl try to loose 1 kg per week...

Yg slimcity tu rasa cam membazir jer.... tp xpelah dah byr pun... tp kena nekad... xkan switch other pakej walaupun digoda oleh cikoi2 tu.

0 Pengomen Cute: