CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 25, 2009

Entah le...

That title cam confused jer kan.... first i cam down jer since last week... cause by the culprit n oso office problem... So this week I' m going to throw out all/everything yg wat I stress tu... Just forget about that n open new book k... During lunch hour today I been ti JJ w my collegue... We terjebak there till 4.00p,... Woulawehhh... ingat ni opis bapak I ke??? He..He.. Dah lama x ngulau kan.. ari ni bedal je... coincidently Big boss dah lik and 2nd lak ada conference kat htl... x de intetion pun nak lelama tp taulah kan rambang bijik Mata I ni tgk sale up to 80%!!!! Amik ko.. nnt I citer kay apa yg I sempat beli ... c ya.... kang cde enty lak kang tertunggu-tunggu lak kawan I yg kat Rawang tu nnt... Hi. Miza... Gua x sempat nak kol la ari ni... pg bz giler ptg lak project JJ...

0 Pengomen Cute: